Улаанбаатар
Жижигхэн хацартай болох арга
2015-11-16

Америкийн “www.wikihow.com” сайт жижигхэн хацартай болох аргаас нийтэлжээ.

 

Алхам  №1


 

Том хацартай охид, бүсгүйчүүдийн ихэнх нь хэт таргалалттай эсвэл удмынх байдаг. Дасгалаа эхлэхийн өмнө хүзүүгээ сунгаж, толгойгоо хажуу тийшээ болгож, нэг гараа толгойгоо давуулан хацартаа хүр. Энэхүү дасгалыг нэг талдаа 5-10 секунт хийхэд хангалттай.

 

 

Алхам №2


 

Урагшаа харж суугаад, хүзүүгээ эргүүл. Та биеэ эргүүлэхгүйгээр ардаа байгаа зүйлийг харахыг хичээ.

 

 

Алхам №3


 

Амаа жимээгээд нүд болон хөмсгөөрөө дээшээ хар. Энэхүү дасгал хацрыг өргөхөд тусална.

 

 

Алхам №4


 

Гайхах. Энэхүү дасгалыг хийх үед яг л гайхаж байгаа мэт харагдана. Та нүдээ томсгож, амаа  ангайлга. Энэ дасгал хацарт шууд хүрч, өвдөлт мэдрэгдэх болно.

 

 

Алхам №5


 

Нүдээ анихгүйгээр хэлээ 60 секунтын турш гарга. Энэ дасгал эрүүнд ачаалал өгч, хацрыг өргөхөд тусална.

 

 

Алхам №6


 

Амьсгалаа түгжээд дээш хар. Хүзүүгээ аль болох дээш өргө. Энэ дасгал унжсан арьсыг чангаруулдаг.

 

 

Алхам №7


 

Үнсэлт. Уруулаа урагш цовойлгож, дотроо 10 тоол. Энэ дасгал хацрын булчинг чангалдаг.

 

 

Алхам №8


 

Толины өмнө суугаад гурван хурууныхаа тусламжтай хацраа дээш өргө. Энэхүү дасгалыг нэг талдаа 1-2 минут хий. Хамгийн үр дүнтэй арга бөгөөд гоо сайханчид энэхүү дасгалыг “Хацрын массаж” хэмээн нэрлэдэг.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

 

 

 

Shuud.mn
Сонин хачин
Зочин:
Маш гоё байлаа
2015-11-16