Нурууны өвдөлтийг намдаах дасгалууд
2016-5-19

Нурууны өвдөлтийг намдаах дасгалуудыг “www.wikihow.com” сайт нийтэлжээ.

 

Алхам №1

 

 

Цэх зогсоод хүзүүгээ баруун болон зүүн тийшээ сайтар сунга. Нэг талдаа 20 дээшгүй удаа хийхэд хүзүү амардаг байна.

 

Алхам №2

 

 

Танд сунадаг материалтай урт алчуур хэрэг болно. Цэх зогсоод алчуурынхаа үзүүрээс атга. Дараа нь алчуураа хоёр тал руу нь сайтар татах хэрэгтэй. Үргэлжэх хугацаа 3-5 минут. Энэхүү дасгал нуруу нь байнга өвдөж, хөшдөг хүмүүст илүү үр дүнтэй.

 

Алхам №3

 

 

Урдаа байгаа зүйлээсээ сайтар атгаад бөхий. Энэхүү дасгалыг хийхэд таны нуруу цэх байх ёстой. Суугаа ажилтай хүмүүс энэхүү дасгалыг хийснээр нурууны өвдөлтөд баяртай гэж хэлнэ.

 

Алхам №4

 

 

Нурууныхаа ард жижигхэн алчуураар барь. Яг л нуруугаа арчиж байгаа шиг дээшээ, доошоо алчуураа хөдөлгө. Таван минут хийхэд таны нуруу өвдөлт багасах болно.

 

Алхам №5

 

 

Зургийн дагуу гараа шүүгээнд эсвэл хөдөлгөөн хийхэд саадгүй хэсэгт байрлуул.

 

Алхам №6

 

 

Зургийн дагуу дасгалаа хий. Энэхүү дасгалыг байнга хийхэд нуруу өвдөхөө больдог.

 

Алхам №7

 

 

Таны гар болон яс тань гэмтсэн бол эдгээр дасгалыг хий хориотой.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

Shuud.mn
Сонин хачин