Захирах, захирагдах ёсыг эрхэмлээрэй Бид нийгмийн шударга ёсыг сэргээнэ Д.Сарангэрэлийг ЭМ-ийн сайдаар томиллоо Эмч, эмнэлгийн ажилчдын цалинг нэмэгдүүлэхэд анхаарлаа хандуулна Ц.Даваасүрэнг ЭХ-ний сайдаар томиллоо Би мэргэжлийн багтай гар нийлж ажиллана Б.Батзоригийг ХХААХҮ-ийн сайдаар томилов Ажилгүйдэл, ядуурлыг шийдвэрлэх салбар бол ХХААХҮЯ Д.Сумъяабазарыг УУХҮ-ийн сайдаар томиллоо Ж.Бат-Эрдэнийг ЗТХ-ийн сайдаар томиллоо “МИАТ”-ийг ад үзсэн зүйлгүй Арьсан болон ноолууран бүтээгдэхүүний үзэсгэлэн 23-ныг хүртэл үргэлжилнэ БНСУ-д ажиллах иргэн ур чадварын шалгалт өгнө МСБХ-ны “Оюутны Лиг” эргэн ирлээ Автомашины хулгайн хэргийг 24 цагийн дотор илрүүллээ Ц.Цогзолмааг БСШУС-ын сайдаар томилов Чуулган хуралдаж байна Газар хөдлөлтийн улмаас хохирол учраагүй АНУ-д манай улсын иргэн буудуулж амиа алджээ Хадгаламж, зээлийн хоршоод хөгжлийн хандлагаа хэлэлцлээ
Улаанбаатар -5°
Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
2017.1.10

Америкийн “www.wikihow.com” сайт хоолыг сайн боловсруулж, шингээх аргаас нийтэлжээ.


Алхам №1 

 

 

Хоёр цаг тутамд 200 мл ус уухыг зөвлөж байна.

 


Алхам №2

 

 

Тодорхой цагт хооллох нь боловсруулалтанд тустай бөгөөд өдөрт 5-8 удаа бага багаар хооллох хэрэгтэй.


Алхам №3

 

 

Хоорондоо зохицох болон үл зохицох хоол хүнс гэж байдаг бөгөөд эдгээр нь таны хоол боловсруулалтанд хамаатай юм.

 

Алхам №4 

 

 

Хэрвээ та хоол идсэний дараа боловсруулж шигээхэд хүндрэлтэй байдаг ба гэдэс дүүрэх зэрэг бие тань таагүй байдаг бол йогийн дасгал таньд тус болно. Йогийн дасгалууд нь дасгал хийж буй хүний хоол боловсруулах зам руу цусыг шахаж дамжуулснаар ходоодны булчирхайн үйл ажиллагааг идэвхижүүлдэг.

 

Алхам №5

 

 

Нэг хумс сармис ид. Хорт бодисыг биеэс чөлөөлөх болно.

 

 Алхам №6 

 

 

Лимонтай ус уух хэрэгтэй. Хоолыг боловсруулах, шингээх хамгийн шилдэг арга. Лимонтай цай байж болно.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

 

Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
Shuud.mn
сонин хачин
2017 оны 10-р сарын 20, Баасан гараг