Ерөнхийлөгч болох шаардлагыг өндөрсгөе Онцгой байдлын газрын үйл ажиллагаатай танилцлаа Хур хог хаягдлыг цэвэрлэлээ Фнатикын шинэ дасгалжуулагч Дилан Фалко Зүрхний хэм алдагдлын эмчилгээг амжилттай хийж байна Том Дюмулины төлөвлөөгүй зогсолт ОУВС-гийн шийдвэрийг мэдээлнэ Монгол Улсын автозамын мэдээллийг гар утсандаа үнэгүй суулгуулаарай Сэм Аллэрдайсын шинэ ажил юу вэ Тэмцээн уралдааны үеэр хамгаалалтыг чангатгана УИХ-ын 30 дугаар тогтоолоор ҮХЦ-д ханджээ Мияконожо хотын дарга бараалхлаа Антуан Гризманны Манчестер Юнайтед багт очих боломж 60% Кейт Бекинсейл: Олны танил байх амархан зүйл биш Төсвийн алдагдлыг ОУВС-гийн зээлээр нөхнө Сул шороон хөрсийг хатуу хучилттай болголоо Жоковичийн шинэ дасгалжуулагч Аггаси Нийтийн эзэмшлийн талбайг цэвэрлэж байна Крис Бош эргэж ирэх үү Дэлхийн аварга Ники Хэйдэн хорвоог орхилоо
Улаанбаатар 24°
Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
2017.1.10

Америкийн “www.wikihow.com” сайт хоолыг сайн боловсруулж, шингээх аргаас нийтэлжээ.


Алхам №1 

 

 

Хоёр цаг тутамд 200 мл ус уухыг зөвлөж байна.

 


Алхам №2

 

 

Тодорхой цагт хооллох нь боловсруулалтанд тустай бөгөөд өдөрт 5-8 удаа бага багаар хооллох хэрэгтэй.


Алхам №3

 

 

Хоорондоо зохицох болон үл зохицох хоол хүнс гэж байдаг бөгөөд эдгээр нь таны хоол боловсруулалтанд хамаатай юм.

 

Алхам №4 

 

 

Хэрвээ та хоол идсэний дараа боловсруулж шигээхэд хүндрэлтэй байдаг ба гэдэс дүүрэх зэрэг бие тань таагүй байдаг бол йогийн дасгал таньд тус болно. Йогийн дасгалууд нь дасгал хийж буй хүний хоол боловсруулах зам руу цусыг шахаж дамжуулснаар ходоодны булчирхайн үйл ажиллагааг идэвхижүүлдэг.

 

Алхам №5

 

 

Нэг хумс сармис ид. Хорт бодисыг биеэс чөлөөлөх болно.

 

 Алхам №6 

 

 

Лимонтай ус уух хэрэгтэй. Хоолыг боловсруулах, шингээх хамгийн шилдэг арга. Лимонтай цай байж болно.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

 

Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
Shuud.mn
сонин хачин
2017 оны 5-р сарын 24, Лхагва гараг