Таван зорчигчтой онгоц худалдааны төвд осолджээ Татвар нэмэх тодотгол Гэмтсэн үсээ кофегоор эмчлэх арга ХДХВ-ын талаар хаалттай уулзалт болно Бич, тахиа жилтнүүд хянамгай байх өдөр Цас орж,цасан шуурга шуурна Монгол-Японы стратегийн зөвлөлдөх уулзалт болно Ц.Мөнх-Оргил БНХАУ-д айлчилж байна Солонгост байгаа монголчууд малчдад тусламж илгээлээ Сүм хийдүүдээс 225 зөрчил илрүүлэв ”Насны хишиг”-ийг олгож байна НОБГ галын аюулгүй байдлыг хангуулж байна Монголбанк цаашид төсвийн шинжтэй хөтөлбөр хэрэгжүүлэхгүй Шүүгчийг буруутгасан гомдол өсчээ Супер азтан тодорсонгүй Нийслэлээс хөгжлийн томоохон төслүүдээ танилцууллаа Жоли экс нөхрийнхөө талаар ярихаас татгалзав Малайз улс Пхеньянаас Элчин сайдаа эргүүлэн татлаа Парис Хилтон найз залуутай болжээ МҮЭХ-ноос Ерөнхий сайдад хандлаа
Улаанбаатар -15°
Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
2017.1.10

Америкийн “www.wikihow.com” сайт хоолыг сайн боловсруулж, шингээх аргаас нийтэлжээ.


Алхам №1 

 

 

Хоёр цаг тутамд 200 мл ус уухыг зөвлөж байна.

 


Алхам №2

 

 

Тодорхой цагт хооллох нь боловсруулалтанд тустай бөгөөд өдөрт 5-8 удаа бага багаар хооллох хэрэгтэй.


Алхам №3

 

 

Хоорондоо зохицох болон үл зохицох хоол хүнс гэж байдаг бөгөөд эдгээр нь таны хоол боловсруулалтанд хамаатай юм.

 

Алхам №4 

 

 

Хэрвээ та хоол идсэний дараа боловсруулж шигээхэд хүндрэлтэй байдаг ба гэдэс дүүрэх зэрэг бие тань таагүй байдаг бол йогийн дасгал таньд тус болно. Йогийн дасгалууд нь дасгал хийж буй хүний хоол боловсруулах зам руу цусыг шахаж дамжуулснаар ходоодны булчирхайн үйл ажиллагааг идэвхижүүлдэг.

 

Алхам №5

 

 

Нэг хумс сармис ид. Хорт бодисыг биеэс чөлөөлөх болно.

 

 Алхам №6 

 

 

Лимонтай ус уух хэрэгтэй. Хоолыг боловсруулах, шингээх хамгийн шилдэг арга. Лимонтай цай байж болно.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

 

Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
Shuud.mn
сонин хачин
2017 оны 2-р сарын 21, Мягмар гараг