Сурталчилгаа өндөрлөж, сонголт хийх үлдлээ Дугаарын хязгаарлалт үйлчлэхгүй Ерөнхий сайд ”Говь”-ийн нээлтэд оролцоно СЕХ-ноос уриалга гаргажээ Улаанбаатарт 33 хэм дулаан байна Үс засуулахад тохиромжгүй Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчид мэтгэлцэж байна 10 дугаар хорооллын туслах замыг шинэчилнэ “Монлаа”-гийн айл өрхүүд шинэ замтай боллоо Сонгогчдын хуруунд бэхээр тэмдэг тавина Н.Оюундарь Европын парламентын гишүүнтэй уулзлаа 1990 оны цагаан Морин жилээс илгээсэн ЗАХИДАЛ Хэт халахыг сэрэмжлүүлж байна Хүмүүжигчдийн гэр бүлтэй уулзалт хийнэ Ихэнх нутгаар 30 градусыг давж хална Үс засуулахад тохиромжгүй Дэлхийн алдартнууд Монголд Сонгуулийн хэсгийн хороодод хяналтын камер суурилууллаа Борооны дараа их цэвэрлэгээ хийлээ Дулааны болон ус түгээх шугам хоолойг засварлалаа
Улаанбаатар 18°
Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
2017.1.10

Америкийн “www.wikihow.com” сайт хоолыг сайн боловсруулж, шингээх аргаас нийтэлжээ.


Алхам №1 

 

 

Хоёр цаг тутамд 200 мл ус уухыг зөвлөж байна.

 


Алхам №2

 

 

Тодорхой цагт хооллох нь боловсруулалтанд тустай бөгөөд өдөрт 5-8 удаа бага багаар хооллох хэрэгтэй.


Алхам №3

 

 

Хоорондоо зохицох болон үл зохицох хоол хүнс гэж байдаг бөгөөд эдгээр нь таны хоол боловсруулалтанд хамаатай юм.

 

Алхам №4 

 

 

Хэрвээ та хоол идсэний дараа боловсруулж шигээхэд хүндрэлтэй байдаг ба гэдэс дүүрэх зэрэг бие тань таагүй байдаг бол йогийн дасгал таньд тус болно. Йогийн дасгалууд нь дасгал хийж буй хүний хоол боловсруулах зам руу цусыг шахаж дамжуулснаар ходоодны булчирхайн үйл ажиллагааг идэвхижүүлдэг.

 

Алхам №5

 

 

Нэг хумс сармис ид. Хорт бодисыг биеэс чөлөөлөх болно.

 

 Алхам №6 

 

 

Лимонтай ус уух хэрэгтэй. Хоолыг боловсруулах, шингээх хамгийн шилдэг арга. Лимонтай цай байж болно.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

 

Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
Shuud.mn
сонин хачин
2017 оны 6-р сарын 25, Ням гараг