Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн хуулийн төслийг хэлэлцэнэ Ерөнхийлөгч агаарын бохирдол сэдэвт хэлэлцүүлэгт оролцлоо Согтууруулах ундаа борлуулах хоригийг цуцаллаа Үндэсний циркийн 3 жүжигчин ослоор нас баржээ Үс засуулбал өвчин, эмгэг ирнэ Цаг агаар тогтуун байна Гимнастикчид өндөр амжилт үзүүлэв Нийслэлийн цагдаагийн байгууллага 2016 оны ажлаа тайлагнав Людвиг ван Бетховений алдарт V симфони Монголын тайзнаа Дэлхийд эх орноо төлөөлөх шилдгүүд тодорлоо Архи худалдахыг хориглосон тогтоолын хугацааг сунгахгүй Э.Төрмандах, А.Өсөх-Ирээдүйтэй хамтран дуулав Харцага цолтой 224 бөхийн барилдаан болно 12 согтуу жолоочийг журамлав Автын ослоор гурван хүн нас баржээ Мельбурн хотноо террорист халдлага болоогүй М.Энхболд 49 хувийг хурааж авна гэх мэдээлэл ташаа болов Дакота Жонсон: Ганц бие байхдаа галзуу бүхнийг хий Амиа хорлохыг завдагчид эрүүгийн хэрэг үүсгэв Сумдын Эрүүл мэндийн төвүүдэд автомашин олголоо
Улаанбаатар -35°
Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
2017.1.10

Америкийн “www.wikihow.com” сайт хоолыг сайн боловсруулж, шингээх аргаас нийтэлжээ.


Алхам №1 

 

 

Хоёр цаг тутамд 200 мл ус уухыг зөвлөж байна.

 


Алхам №2

 

 

Тодорхой цагт хооллох нь боловсруулалтанд тустай бөгөөд өдөрт 5-8 удаа бага багаар хооллох хэрэгтэй.


Алхам №3

 

 

Хоорондоо зохицох болон үл зохицох хоол хүнс гэж байдаг бөгөөд эдгээр нь таны хоол боловсруулалтанд хамаатай юм.

 

Алхам №4 

 

 

Хэрвээ та хоол идсэний дараа боловсруулж шигээхэд хүндрэлтэй байдаг ба гэдэс дүүрэх зэрэг бие тань таагүй байдаг бол йогийн дасгал таньд тус болно. Йогийн дасгалууд нь дасгал хийж буй хүний хоол боловсруулах зам руу цусыг шахаж дамжуулснаар ходоодны булчирхайн үйл ажиллагааг идэвхижүүлдэг.

 

Алхам №5

 

 

Нэг хумс сармис ид. Хорт бодисыг биеэс чөлөөлөх болно.

 

 Алхам №6 

 

 

Лимонтай ус уух хэрэгтэй. Хоолыг боловсруулах, шингээх хамгийн шилдэг арга. Лимонтай цай байж болно.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

 

Хоолыг хурдан шингээх 6 алхам
Shuud.mn
сонин хачин
2017 оны 1-р сарын 22, Ням гараг