Багш нар энэ онд багтаан цалингаа 50 хувь нэмүүлэхийг шаардлаа Агаарын бохирдлыг бууруулах үндэсний чуулган болно НБА: Нээлтийн тоглолт ба гэмтэл бэртэл “Нийслэлийн иргэний дагаж мөрдөх зөв 10 дадал”сургалт болов Журмын нөхөд маань надад албан тушаал ”тулгасан” Марк Овермарс Арсеналтай нэгдэнэ Эдийн засгийн байнгын хороо 2017 оны төсвийн тодотголыг хэлэлцлээ Засгийн газрын өргөтгөсөн хуралдаан болно Сайд нарын томилгоог хэлэлцэж эхэллээ Дотуур байрны оюутнуудыг эерэг хандлагад уриална “Таван сая доллар босгосон анхны технологийн компани” Орон сууцны борлуулалт өсчээ Сөрөг хүчнээ бүү бас, эрх баригчид аа Я.Санжмятав ОУПХ-ны Ассамблейн 137 дугаар чуулганд үг хэллээ Трансжендер тамирчны асуудал Шинэ Засгийн газарт шаардлага хүргүүлнэ Дэд хурандаа Ш.Баасандоржийг ОБГ-ын даргаар томиллоо Засгийн газрын гишүүдийн томилгоог хэлэлцэнэ Энтони Жошуагийн өрсөлдөгч солигдов Улаанбаатарт 10 хэм дулаан байна
Улаанбаатар
Эрүүний гажгийг хэрхэн засах вэ
2017.3.17

Доод эрүү олон хүчин зүйлээс шалтгаалан эмгэгтэй болдог. Хэрвээ та амаа ангайх, хазах зэрэг алдагдсан үед хэрхэх талаар “www.wikihow.com” сайт нийтэлжээ.

 

Алхам №1

 

 

Та цэх суу. Дараа нь эрхий хуруугаа эрүүндээ хүргэ.

 

Алхам №2

 

 

Дээрх алхмыг хийснийхээ дараа амаа хагас ангайлга. Үргэлжлэх хугацаа 3-6 секунт.

 

Алхам №3

 

 

Дараа нь амаа том ангайлга. Үргэлжлэх хугацаа 10 секунт. Эрүүний гажгийг хэдхэн дасгалаар засахгүй гэдгийг анхаар. Мөн ганцхан удаагийн дасгалаар засахгүй.

 

Алхам №4

 

 

10 секунт амаа том ангайлгасны дараа дээд, доод уруулаа нийлүүлэх хэрэгтэй. Гэхдээ эрүүн дороо байрлуулсан эрхий хуруугаа авч, хөдөлгөж болохгүй.

 

Алхам №5

 

 

Дээрх дөрвөн алхамыг хийснийхээ дараа нэг минут амрах хэрэгтэй. Одоо амаа том ангайлгаад хоёр хуруугаараа эрүүгээ зөөлхөн барь. Амаа ангайсан чигээрээ 10-20 секунт барь.

 

Алхам №6

 

 

Эрүүгээ барьсан чигээрээ амаа хагас жимийх хэрэгтэй.

 

Алхам №7

 

 

Дараа нь амаа хаа. Уруулаа том, дунд, жижиг гэсэн дарааллаар дасгалаа хий.

 

Алхам №8

 

 

Дээрх гурван үйлдэлт дасгалыг 5-10 минут хий. Дараа нь хэлээ тагнайдаа хүргэ. Үргэлжлэх хугацаа 3-4 минут.

 

Алхам №9

 

 

Цэх суугаад амандаа харандаа, бал зуу. Та дээрх дасгалуудыг хийх үед таны нуруу үргэлж цэх байх ёстой.

 

Алхам №10

 

 

Харандаагаа хөдөлгөхгүйгээр эрүүгээ баруун, зүүн тийшээ зөөлхөн хөдөлгө.

 

Алхам №11

 

 

Дараа нь доод эрүүгээ урагшаа болго. Харандаагаа авч болохгүй. 10 секунд эрүүгээ урагшаа болгоод 5 секунт амраагаад дахин дасгалаа хийнэ. Энэхүү дасгалыг 10 минут хийнэ.

 

Алхам №12

 

 

Толгойгоо хагас эргүүлээд харандаа зуу. Нэг минут.

 

Алхам №13

 

 

Дараа нь тодруулагч буюу харандаасаа хамаагүй өргөн зүйлийг шүдээрээ зуух хэрэгтэй. 1-2 минут аман доторх зүйлээ авч болохгүй. Эдгээр дасгалыг дэс дараалалтай хийхэд хагас цаг болдог байна. эрүү, шүдний эмч нарын зөвлөснөөр эдгээр дасгалыг эрүүний гажигтай хүн өдөр бүх хийснээр гажгаа засах боломжтой аж. 1-3 сар эдгээр дасгалыг хийснээр та үр дүнгээ харах боломжтой аж.

 

 

Б.Дэлгэрцэцэг

 

Эрүүний гажгийг хэрхэн засах вэ
Shuud.mn
сонин хачин
2017 оны 10-р сарын 18, Лхагва гараг