Г. Уртнасан яллаа А.Батцэцэг хоёр дахь барилдаандаа ялагдлаа ”Имарт хороолол” салбар ажилтан сонгон шалгаруулж байна П.Орхон эхний барилдаандаа цэвэр яллаа Монгол дасгалжуулагчид Тайваний баг санал тавилаа Э.Даваачимэг яллаа А.Батцэцэг эхний учраагаа яллаа Бяцхан уран бүтээлчдийн үзэсгэлэн нээгдлээ Засардаггүй Жон Жонсын замнал дуусав уу Хойд Солонгос шинэ пуужинтай болжээ Тээврийн хэрэгслийг Авто худалдааны цогцолборт бүртгэнэ Гурилын үнэ нэмэгдэхгүй Багахангайчууд дэд бүтэцдээ түшиглэн дагуул хот болохыг хүсч байна Нүүрсний экспортын талаар санал солилцлоо Баатарлаг эрсдээ туслах аян тоглолтоор үргэлжилнэ Кэри зургаа фотошопоор янзалжээ Л.Оюун-Эрдэнэ: М.Энхболд, Б.Баатар нарын утасны яриаг гаргаж тавь ДАШТ-ий салхийг хагалж, манай 4 бөх барилдана Хөшигийн хөндий чиглэлийн хурдны замын ажил 44.1 хувьтай байна Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбатыг огцруулах асуудлаар гишүүд юу хэлэв
Улаанбаатар
Ходоодны хүчлийг хэрхэн багасгах вэ
2017.3.20

Ходоодны хүчил нэмэгдэх нь ходоод, нарийн гэдэсний архаг шархлаа үүсгэдэг. Энэ нь ходоодонд архаг заримдаа хурц өвдөлт өгдөг. Ходоодны хүчлийг багасгах аргаас “www.wikihow.com” мэдээллээ.

 

Зөвлөгөө №1

 

 

Удаан хугацаагаар ходоодны хүчил нэмэгдэх нь ходоод, нарийн гэдэсний архаг шархлаа үүсгэдэг. Тиймээс та эмчээс зөвлөгөө аваарай.

 

Зөвлөгөө №2

 

 

Зөвхөн эмчийн заавраар эм худалдан авах хэрэгтэй.

 

Зөвлөгөө №3

 

 

Шөнийн цагаар өвдөх нь ч илүү. Ходоод нь байнга өвддөг хүнд ходоодны шархлаа байгаа эсэхийг тусгай шинжилгээгээр тогтооход маш хэцүү. Ходоодны шархлаа ноцтой бол бөөлжих, зарим үед цустай, кофены шаар мэт өнгөтэй, боловсорсон хоолоор огиулдаг. Хоол идсэнээс хойш нэг цаг орчмын дараа, эсвэл өлөн байх, архи уусан, өөх тостой, халуун ногоотой хоол идвэл өвчин улам нэмэгддэг. Тиймээс та орой унтахаасаа өмнө бага зэргийн бүлээн ус ууж заншаарай. Ус уухад ходоодны шарх намддаг байна.

 

Зөвлөгөө №4

 

 

Мөн ходоодны хүчлийг бууруулахын тулд мэс ажилбарт орж болно.

 

Зөвлөгөө №5

 

 

Өглөө сэрээд бага зэргийн содатай ус ууж, амаа зайлах хэрэгтэй. Энэ арга ходоодны хүчлийн хэмжээг бууруулдаг байна. Мөн цагаан гаа, зуун наст зэргийг хүнсэндээ хэрэглэхийг зөвлөж байна.

 

Зөвлөгөө №6 

 

 

Эмчийн заавраар эм худалдан аваарай.

 

Зөвлөгөө №7

 

 

Чихэр багатай бохь зажлах нь шүлсийг нэмэгдүүлдэг. Энэ аргаар ходоодны хүчлийг хэмжээг бууруулж болно.

 

Зөвлөгөө №8

 

 

Мөн зүү, төөнүүрээр уг өвчнийг анагааж болно.

 

Зөвлөгөө №9

 

 

Ходоодны хүчлийг бууруулах үедээ жимс эсвэл хөнгөн хоолыг сонгон хэрэглээрэй.

 

Зөвлөгөө №10 

 

 

Түргэн хоол таны ходоодыг өвтгөх аюултай.

 

Зөвлөгөө №11

  

 

Кофе, кола, гаазтай ундаа, шоколад, хатуу чихэр ходоодны хүчлийн хэмжээг нэмэгдүүлэх эрсдэлтэй.

 

 

Б.Дэлгэрцэцэг 

Ходоодны хүчлийг хэрхэн багасгах вэ
Shuud.mn
сонин хачин
2017 оны 8-р сарын 24, Пүрэв гараг