Чингэлтэй дүүрэг 2018 оны төсвөө баталлаа Хар тамхичдыг баривчилжээ Ерөнхийлөгч үндэсний аюулгүй байдлын асуудлаар мэдээлэл хийлээ Төв талбайн сүлд модны гэрлийг асаалаа Болор цом-2017: ИЖИЙДЭЭ НАС ГУЙЖ БИЧСЭН ШҮЛЭГ Улаанбаатарт 13 хэм хүйтэн байна Үйлдвэрийн ажилтнуудыг санаатай хордуулжээ Шүүхийн шилдэг тамгын газруудыг шалгарууллаа УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан, Л.Болд нар нээлттэй сонсгол зохион байгууллаа Энэ сард 43 эмч Япон, БНСУ-д суралцана Жэфф Хорн аваргаа хамгаалж чадлаа АНУ-ын шилдэг хөлбөмбөгчнөөр 19 настай тамирчин тодров Амьтанд ээлтэй иргэд, хамт олон тодорлоо Иргэнээ сонсдоггүй УИХ-ын дарга хэнд үйлчилдэг вэ ШӨХТГ, ГИХГ-ын байцаагч нар хууль зөрчжээ Шилдэг хэсгийн төлөөлөгчийг “УАЗ-469” машинаар шагналаа Путин, Трамп нар Пхеньяны асуудлаар утсаар ярилцжээ “Алтай холдинг групп”-ийг “2017 оны шилдэг компани”-аар шалгарууллаа Никола Димитров Элчин сайд Д.Батсайханыг хүлээн авч уулзав Эрүүл мэндийн даатгалын үндэсний зөвлөлийн даргаар Д.Сарангэрэлийг томиллоо
Улаанбаатар -23°
Жирэмсэн үедээ таргалахгүй байх арга
2017.4.21

Жирэмсэн үедээ таргалахгүй байх аргаас “www.wikihow.com” сайт нийтэлжээ.

 

Алхам №1

 

 

Та жирэмсэлсэн цагаасаа зөв зохистой хооллох хэрэгдсэн. Тааралдсан болгоноо идэх хэрэггүй. Учир нь жирэмсэн үедээ хэт их жин нэмэх олон сөрөг дагавартай. Мөн төрсний дараа турахад тун бэрх байдаг.

 

Алхам №2

 

 

Биеийн жингээ тогтмол үзэж байх. Хэт их жин нэмэхээс зайлсхийх. Мөн жирэмсэн үедээ жин нэмэхгүй бас жин хасах нь сөрөг муу нөлөөтэй учир та мэргэжлийн эмчээс зөвлөгөө авна уу.

 

Алхам №3

 

 

Жирэмсэн цагаасаа жингээ нэмэхээс сэргийлж, мэргэжлийн эмч заавар, зөвлөгөөг аваарай.

 

Алхам №4

 

 

Цаг тутам хооллохоос татгалзаж, хатаасан жимс эсвэл эрүүл органик хүнсийг оронд нь хэрэглээрэй.

 

Алхам №5

 

 

Түргэн хоолноос татгалзах. Жирэмсэн үедээ хэт их жин нэмсэн эмэгтэйчүүдийн ихэнх нь түргэн хоол иддэг нь судалгаанаас ил болжээ.

 

Алхам №6

 

 

Хоол, хүнсээс авах амин дэмээ багасгаж илүү үр дүнтэй витамин хэрэглэх.

 

Алхам №7

 

 

Илчлэг багатай амин дэм ихтэй хоол хүнсийг өргөнөөр хэрэглэх.

 

Алхам №8

 

 

Жимс байнга идэх хэрэгтэй.  Жимс жин нэмдэггүй.

 

Алхам №9

 

 

Жирэмсэлсэн цагаасаа йогоор хичээлбэл жин нэмэхгүй.

 

 

Б.Дэлгэрцэцэг 

Жирэмсэн үедээ таргалахгүй байх арга
Shuud.mn
сонин хачин
2017 оны 12-р сарын 17, Ням гараг