Ерөнхий сайд “Тогтвортой хөгжил-Ерөнхий боловсрол” зөвлөгөөнд оролцоно Газрыг улсын тусгай хэрэгцээнд авах төслийг хэлэлцэнэ АНУ-ын Төрийн департментын туслахыг хүлээн авч уулзлаа Алессандра Амбросио: Мөрөөдөл, карьерээ одоохондоо орхиж чадахгүйн Эд Ширан сүй тавьжээ Хоёр Солонгосын хамтарсан хоккейн баг олимпт орно Турк, Сирид цохилт өгч эхэллээ Монгол, Оросын уламжлалт найрсаг харилцаа өргөжин хөгжихийн ерөөл дэвшүүлье Монгол Улс дундаж орлоготой орны эгнээнд шилжих зорилт дэвшүүлсэн Ерөнхийлөгчийг манлайлан ажиллахыг хүслээ Улаанбаатарт 26 хэм хүйтэн байна Үс засуулбал бие эрхтэний хүч сайжирна Утаанаас дүрвэх бус тэмцэх хэрэгтэй, хотын дарга аа Цас орж, цасан шуурга шуурахыг анхааруулж байна Чили-Монголын парламентын бүлэг байгуулагдана Зэвсэгт хүчний Ерөнхий командлагч Х.Баттулга генералуудтай уулзлаа Улаанбаатарт 19 хэм хүйтэн байна Улаан Үдийн сургуульд сүхээр зэвсэглэсэн этгээд халджээ О.Баасанхүү гишүүний халдашгүй байдалд халдсан уу Ө.Энхтүвшин: 14 аймгийн 110 сум өвөлжилт хүндэрсэн
Улаанбаатар -32°
Турахыг хүссэн хүмүүсийн татгалзах зүйлс
2017.9.8

Турахыг хүссэн хүмүүсийн хориглох зүйлсийн талаар “www.wikihow.com” мэдээллээ.

 

Алхам №1

 

 

Та турахыг хүссэн өдрөөсөө эхлэн илчлэг багатай хоол, хүнс хэрэглэх хэрэгтэй.

 

Алхам №2

 

 

Тогтмол өдөр биеийн жин эсвэл тойргоо үзэх. Байнга үзэх хэрэггүй.

 

Алхам №3

 

 

Илчлэг багатай хүнсний бүтээгдэхүүнийг худалдан авах, хүнсэндээ хэрэглэх.

 

Алхам №4

 

 

Тогтмол цагтаа дасгал сургуулилт хийх.

 

Алхам №5

 

 

Гурилан бүтээгдэхүүн, гоймонг хэрэглэхгүй байх.

 

Алхам №6

 

 

Мөхөөлдөс идэхгүй байх.

 

Алхам №7

 

 

Өөртөө итгэлтэй байх. Илүүдэл жинг ялах итгэлтэй байх.

 

Алхам  №8

 

 

Турж буй хугацаандаа согтууруулах ундаанаас татгалзах.

 

Алхам №9

 

 

Амтлаг бүтээгдэхүүнээс татгалзах.

 

Алхам №10

 

 

Ус бага уух хориотой.

 

Алхам №11

 

 

Бага хоол идэх хориотой. Таны эрүүл мэндэд аюул учруулах болно.

 

Алхам №12

 

 

Өдөрт 8-12 аяга ус уух.

 

Алхам №13

 

 

Түргэн хоолноос татгалзах хэрэгтэй.

 

Алхам №14

 

 

Өдөрт 7-9 цаг унтаж, эрч хүчээ сэлбэх хэрэгтэй.

 

Алхам №15

 

 

Элсэн чихэр болон ёотонгоос татгалзах.

 

Б.Дэлгэрцэцэг 

Турахыг хүссэн хүмүүсийн татгалзах зүйлс
Shuud.mn
сонин хачин
2018 оны 1-р сарын 21, Ням гараг