“Монгол, Оросын санаачилга 2018” арга хэмжээгУлаанбаатар хотноо зохион байгуулна ҮСХ-ны бүрэлдэхүүнийг шинэчлэн баталлаа ”Оддын академи” шоу нэвтрүүлгийн охидын хамтлаг тодорно Хоёр Солонгос Пёнчан-2018 наадмын нээлтэнд нэгдэж орно Карлос Сайнц “Дакар-2018” уралдааныг тэргүүлсээр байна Нударга зөрүүлэхийг оролдсон хоёр тоглогч шийтгүүллээ Трампаас авсан “IQ”-ийн сорилыг ил болгохыг эмчээс нь хүсчээ Кавай Леонардын гуяны гэмтэл сэдэрлээ Бага насны хүүхдүүдийг дээрэмддэг бүлгийг баривчиллаа Н.Баяртсайхан: Зээлийн хүүг бууруулах арга замыг хайж байна Жолигийн найруулсан кино “Оскар”-т өрсөлдөнө Банкны хуулийг баталлаа Ханборгоцой дотор 745 кг хар тамхи нуусан байжээ Барилга угсралтын тусгай зөвшөөрлийг цахимаар олгож эхэллээ Трамп монголчуудад ажлын виз олгохоор болжээ ЕБС-ийн 800 гаруй багш, ажилчид чуулж байна “Эрдэнэт”-ийн 39 хувийг луйварчид л авна Татвар нэмсэн нь иргэдийн амьжиргаанд хэр нөлөөлснийг судалж байна Агаарын бохирдолыг бууруулахад Буриадууд хамтран ажиллахаа илэрхийллээ Татвар төлөгчдийн мөнгөөр хохирол барагдуулдгийг зогсооно
Улаанбаатар -17°
Цусан дахь сахарын хэмжээгээ хэрхэн багасгах вэ
2018.1.4

Цусан дахь сахарын хэмжээгээ бууруулах аргаас “www.wikihow.com” сайт нийтэлжээ.

 

Алхам №1

 

 

Чихрийн шижинтэй өвчтөнүүд байнгын хяналтад Дотоод шүүрлийн булчирхайн эмчийн хяналтад байх шаардлагатай. Ингэснээр цусан дахь глюкозын түвшингээ аль болох хэвийн хэмжээнд байлгах боломжтой болох юм. 

 

Алхам №2

 

 

Өөрсдийн цусан дахь глюкозын хэмжээгээ хэдийд, ямар давтамжтай хянах нь олон хүчин зүйлээс хамаарна.  Сахар багасгах эм уудаг, инсулин тарианд орсон хүмүүс цусан дахь сахарын хэмжээгээ өдөр бүр хэмжиж үзэх шаардлагатай. Учир нь өдөрт хэдэн удаа, хэдий хэмжээний тунгаар тарих инсулины тунг тодорхойлохын тулд хэмжилтийг өдөр бүр хийх шаардлагатай болдог.

 

Алхам №3

 

 

Хоолны дэглэмийг хөдөлгөөнтэй хослуулж чадсанаар  глюкозын  хэмжээгээ нэг түвшинд барьж болно. Хэрвээ цусан дахь глюкозын түвшинг тогтмол хянаж, тэмдэглэж байвал эдгээр арга хэмжээнүүд илүү үр дүнтэй хэрэгжих болно. Хоол хүнсэнд агуулагдсан нүүрс усны хэмжээг нарийн тооцож, өвчтний биед хэрхэн нөлөөлөхийг нь олж мэдэх боломжтой учраас хоол идсний дараа цусан дахь сахарын хэмжээгээ хэмжих шаардлагатай байдаг.  

 

Алхам №4

 

 

Байнгын эрүүл хүнс хэрэглэх шаардлагатай. Мөн тогтмол цагтаа хооллох.

 

Алхам №5

 

 

Кофе, цай болон гаазтай ундаа зэргээс татгалзах хэрэгтэй.

 

Алхам №6

 

 

Сүү, тараг уух хэрэгтэй.

 

Алхам №7

 

 

Оройн цагаар архи согтууруулах ундаа болон илчлэг ихтэй хоол хүнснээс татгалзаарай.

 

Алхам №8

 

 

Та эрүүл мэндийнхээ төлөө илүүдэл жингээсээ хагацах хэрэгтэй.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

Цусан дахь сахарын хэмжээгээ хэрхэн багасгах вэ
Shuud.mn
сонин хачин
2018 оны 1-р сарын 18, Пүрэв гараг