“Монгол, Оросын санаачилга 2018” арга хэмжээгУлаанбаатар хотноо зохион байгуулна ҮСХ-ны бүрэлдэхүүнийг шинэчлэн баталлаа ”Оддын академи” шоу нэвтрүүлгийн охидын хамтлаг тодорно Хоёр Солонгос Пёнчан-2018 наадмын нээлтэнд нэгдэж орно Карлос Сайнц “Дакар-2018” уралдааныг тэргүүлсээр байна Нударга зөрүүлэхийг оролдсон хоёр тоглогч шийтгүүллээ Трампаас авсан “IQ”-ийн сорилыг ил болгохыг эмчээс нь хүсчээ Кавай Леонардын гуяны гэмтэл сэдэрлээ Бага насны хүүхдүүдийг дээрэмддэг бүлгийг баривчиллаа Н.Баяртсайхан: Зээлийн хүүг бууруулах арга замыг хайж байна Жолигийн найруулсан кино “Оскар”-т өрсөлдөнө Банкны хуулийг баталлаа Ханборгоцой дотор 745 кг хар тамхи нуусан байжээ Барилга угсралтын тусгай зөвшөөрлийг цахимаар олгож эхэллээ Трамп монголчуудад ажлын виз олгохоор болжээ ЕБС-ийн 800 гаруй багш, ажилчид чуулж байна “Эрдэнэт”-ийн 39 хувийг луйварчид л авна Татвар нэмсэн нь иргэдийн амьжиргаанд хэр нөлөөлснийг судалж байна Агаарын бохирдолыг бууруулахад Буриадууд хамтран ажиллахаа илэрхийллээ Татвар төлөгчдийн мөнгөөр хохирол барагдуулдгийг зогсооно
Улаанбаатар -14°
Нүдний хараа муудахаас хэрхэн сэргийлэх вэ
2018.1.8

Нүдний хараа муудахаас хэрхэн сэргийлэх талаар “www.wikihow.com” сайт нийтэлжээ.

 

Алхам №1

 

 

Та тогтсон цагтаа мэргэжлийн нүдний эмчид нүдээ үзүүлэх хэрэгтэй. Эмчид үзүүлсэнээр та эрсдлээс урьдчилан сэргийлж чадна.

 

Алхам №2

 

 

Хэрвээ та линз зүүдэг бол  унтахаасаа өмнө заншаарай. Нүдний линзтэй унтах хамгийн муу бөгөөд хормын төдийд таны хараа муудах эрсдэлтэй.

 

Алхам №3

 

 

Эмэгтэйчүүд гэртээ харьсан даруйдаа нүдний будгаа арилгаж, нүдээ амраах хэрэгтэй. Гоо сайхны бүтээгдэхүүнийг химийн гаралтай бүтээгдэхүүнээр хийдэг учир нүдэнд аюултай.

 

Алхам №4

 

 

Тогтмол нүдний дусаагуур хэрэглэх.

 

Алхам №5

 

 

Нартай өдөр гарах эсвэл хурц гэрэлтэй газар очих гэж буй бол заавал нарны хамгаалалттай шил зүүгээрэй. Хурц гэрэл харааг муудахад голлох нөлөө үзүүлдэг.

 

Алхам №6

 

 

Өдөрт 7-8 цаг унтаж, нүдээ сайтар амраах хэрэгтэй.

 

Алхам №7

 

 

Эрүүл мэнддээ анхаарал хандуулж, идэвхтэй хөдөлгөөнийг амьдралаа хэвшүүлээрэй.

 

Алхам №8

 

 

Нүдээ амраах арга бол өргөс хэмхийг нимгэн хэрчээд нүдэн дээрээ тавих. Үргэлжлэх хугацаа 5-

10 минут.

 

Алхам №9

 

 

Зурагт болон нөүтбүүкийг хэтэрхий ойроос үзэх хэрэггүй.

 

Алхам №10

 

 

Оффисын ажилтан бол та цэх сууж сурах хэрэгтэй.

 

Алхам №11

 

 

Хэвтээ байрлалтай ном уншихаас татгалзаарай.

 

Б.Дэлгэрцэцэг 

Нүдний хараа муудахаас хэрхэн сэргийлэх вэ
Shuud.mn
сонин хачин
2018 оны 1-р сарын 18, Пүрэв гараг