Дээрмийн хэргүүдийг шуурхай илрүүлжээ Д.Норов гуайд хүндэтгэл үзүүллээ Өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжин ажиллаж байна Иргэд тууралтат болон гэдэсний өвчний талаар зөвлөгөө авчээ Жилийн заслаа хийлгэж, буянаа арвижуулаарай Пёнчан 2018: Б.Ачбадрах 97, Ч.Отгонцэцэг 84-дүгээр байрт орлоо Олон улсын нислэг хуваарийн дагуу үйлчилж байна Ялимгүй цас орж, явган шуурга шуурна Үс засуулбал эд малтай баялаг төгс болно Пёнчан 2018: Тонга улсын тугч залуу дахин өөр төрөлд хүч сорих уу? Тайра Бэнкс: Би дахин тээгч эхийн тусламжтай хүүхэдтэй болно ОХУ-ын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ажиглагчаар оролцоно Өнөөдөр Балжиннямтай өдөр Баярын өдрүүдэд өндөржүүлсэн бэлэн байдалд ажиллаж байна Нийтийн тээврээр үнэ төлбөргүй үйлчлүүлээрэй Пёнчан 2018: Өнөөдөр болох тэмцээний хуваарь Сайн малчин, тариаланч, фермерүүд шагналаа гардан авлаа Өөх шатааж, бодисын солилцоог сайжруулдаг хүнснүүд Улаанбаатарт 11 хэм хүйтэн байна Тасалгааны зуун настаар хоолойн өвдөлтийг намдаах арга
Улаанбаатар -24°
Сарын дотор урт хөлтэй болох ДОЛООН арга
2018.2.7

Америкийн “Wikihow.com” сайт сарын дотор урт хөлтэй болох долоон аргыг нийтэлжээ.

 

Алхам №1

 

 

Сарын дотор урт хөлтэй болно хэмээн өөртөө зорилго тавь. Чи зорилгогүйгээр урагш алхаж чадахгүй.

 

Алхам №2

 

 

Загвар өмсөгчид эсвэл олны танил бүсгүйчүүд шиг урт хөлтэй болохыг бүгд хүсдэг. Тэгвэл урт хөлтэй харагдах хамгийн энгийн арга болж өндөр өсгийт өмсөх юм. Өндөр өсгийт биеийг цэгцтэй харагдуулах увидастай.

 

Алхам №3

 

 

Усанд сэлэх. Усанд сэлэх үед биеийн булчингууд сунаж, хөлөнд ачаалал өгдөг байна. Сэлэх үедээ зөвхөн хөлөндөө ачаалал өгвөл хэдхэн цагийн дотор үр дүнг нь харах боломжтой.

 

Алхам №4

 

 

Гүйх. Та зорилгоо биелүүлэхийг хүсч буй бол өнөөдрөөс эхлэн өглөө бүр гүйхийг зөвлөж байна. Гүйх хурдан хугацаанд турахад тусалдаг. Гүйхэд хамгийн эхэнд хөл орчим турж, өмнөхөөсөө туранхай харагдана.

 

 Алхам №5

 

 

Хөл урт, нарийнхан болгох дасгал. Нэгдэх алхам: Хоёр гараа ташаандаа ав. Хоёр дахь алхам: Зүүн хөлөө нугалж, баруун хөлөө аль болох хол тавихыг хичээ. Энэ  дасгалыг 10 минутад 100 удаа хийх хэрэгтэй.

 

 Алхам №6

 

 

20 минутын амархан дасгал. Энэхүү дасгалыг хаана ч хийх боломжтой. Хажуу талаараа хэвтээд нэг хөлөө өргө.

 

Алхам №7

 

 

Гартаа ижил хэмжээтэй туухай барь. Дараа нь хөлөө өлмий дээрээ өргө. Энэ дасгал хөлийг урт болгоход хамгийн чухал үүргийг гүйцэтгэдэг. Та цахилгаан шатанд ч энэхүү дасгалыг хийж болно.

 

Б.Дэлгэрцэцэг 

Сарын дотор урт хөлтэй болох ДОЛООН арга
Shuud.mn
сонин хачин
2018 оны 2-р сарын 20, Мягмар гараг