Ядаргаанд орсон үедээ идвэл зохих хоол хүнс
2017-3-9

Америкийн “www.wikihow.com” сайт ядаргаа тайлах шилдэг аргуудаас нийтэлжээ.

 

Зөвлөгөө №1

 

 

Унтахынхаа өмнө 1 цайны халбага зөгийн бал идэж, тогтсон цагтаа унтаж занших.

 

Зөвлөгөө №2

 

 

Сэрсэн даруйдаа нэг аяга хүйтэн ус уугаад хагас цаг дасгал хий.

 

Зөвлөгөө №3

 

 

Өдрийн хоолондоо махан бүтээгдэхүүнээс татгалзаж, нэг аяга сүү болон нэг ширхэг өндөг идэж заншаарай.

 

Зөвлөгөө №4

 

 

Оюуны хөдөлмөр эрхэлдэг бол фосфор агуулдаг хүнс ихээр хэрэглэ. Тухайлбал, хушга, газрын самар, буйлсын самар, сэвэг зарам, вандуй, цурхай загас /щука/.

 

Зөвлөгөө №5

 

 

Хэрвээ таны нүд аргаж, улайсан бол бага зэргийн загасны мах идэхийг зөвлөж байна.

 

Зөвлөгөө №6

 

 

Ядаргаанаас болоод таны үс унаж буй бол нимбэгтэй сармисны каша идэхийг зөвлөж байна. Долоо хоногт нэг удаа. 14 хоногийн дараа таны үс дахин унахгүй.

 

Зөвлөгөө №7

 

 

Усан эмчилгээ. Өглөө бүх хүйтэн шүршүүрт орвол таны ядаргаа бүрэн тайлагдах болно. Мөн бага зэргийн давс эсвэл зөгийн балтай усан ор.

 

Зөвлөгөө №8

 

 

Халуун сүүгээр хөлөөс өвдөг хүртэл шавших. Мөн бүтэн биеэр сүүнд орох 30 минут, гурван орой орно. Та мөн ядаргаанд орсон үедээ илчлэг ихтэй хоол хүнсийг өргөнөөр хэрэглэж, эрч хүчээ сэлбээрэй. 

 

 

Б.Дэлгэрцэцэг

 

Shuud.mn
Сонин хачин