МӨР өвдсөн үед хийх ДАСГАЛУУД
2018-4-27

Мөр өвдсөн үед хийх дасгалуудыг “www.wikihow.com” сайт нийтэлжээ.

 

Алхам №1

 

 

Та сандал дээр суугаад баруун хөлөө зүүн хөлийнхөө дээр тавиарай. Дараа нь хөлөө хөдлөхгүйгээр хажуу тийш ээ хар. 1-2 минут энэхүү дасгалыг хийхэд болно.

 

Алхам №2

 

 

Цэх зогсоод нэг гарынхаа тохойноос барь. Нэг талдаа 1-2 минут хийхэд хангалттай.

 

Алхам №3

 

 

Сандал дээрээ цэх суугаад мөрөө өргө. Энэхүү дасгал мөр үед хийхэд хамгийн тохиромжтой.

 

Алхам №4

 

 

Зургийн дагуу гараа бариад дасгалаа хийгээрэй.

 

Алхам №5

 

 

Цэх зогсоод нэг гараа дээшээ өргө. 10-20 секунтын дараа нөгөө гараа дээшээ өргөөрэй.

 

Алхам №6

 

 

Мэргэжлийн хүнээс зөвлөгөө авахыг зөвлөж байна.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

Shuud.mn
Сонин хачин