Улаанбаатар
Богино хугацаанд нурууны бөгтгөрийг засах ЗУРГААН АЛХАМ
12 өдөр

Богино хугацаанд нурууны бөгтгөрийг засах хялбар дасгалуудыг “www.wikihow.com” сайт мэдээллээ.

 

Алхам №1

 

 

Цэх зогсох. Хаалга эсвэл хана налаад 1-2 минут цэх зогсох. Энэ нь нурууны бөгтгөрийг засахад тус үзүүлнэ. Та өдөрт уг дасгалыг 3-5 удаа хийж заншнаар нурууны бөгтгөрөө засах боломжтой.

 

Алхам №2

 

 

Сандал дээр цэх суугаад хоёр далаа нийлүүлэх. Уг дасгал нурууны бөгтгөр, хазаалтыг засдаг дасгал юм. Мөн энэхүү дасгалыг өдөр 3-5 удаа 1 минут хийхэд хангалттай. Энэ дасгалыг хуян их хөөрдөг хүмүүс хийхэд тохиромжтой.

 

Алхам №3

 

 

Хоёр хуруугаа шилэн хүзүү дээрээ тавьж, толгойгоо доошлуулах. Энэ дасгал мөн нурууны бөгтгөрийг засдаг байна. Өдөрт хэдэн ч удаа хийхэд тохиромжтой.

 

Алхам №4

 

 

Цэх зогсоод хүзүүгээ хоёр тал руугаа сайтар дарах. Нэг талдаа 3 удаа. Үргэлжлэх хугацаа 1-2 минут.

 

Алхам №5

 

 

Газар дээшээ харж хэвтэх. Шилэн хүзүү хавьцаа байршуулж, хүчтэй дарах. Уг бөмбөг хатуу биш учир уг дасгалыг хийхэд хүндрэл учрахгүй. Энэхүү дасгал нурууны бөгтгөрийг засдаг аж.

 

Алхам №6

 

 

Бөгтгөрөө засах хамгийн шалгарсан арга бол бөгтгөр засах бүс зүүх явдал юм.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

Shuud.mn
Сонин хачин