Улаанбаатар
Цусны даралт бууруулах хялбар аргууд
2016-8-26

Цусны даралт бууруулах хялбар аргуудыг “www.wikihow.com” сайт нийтэлжээ.

 

Алхам №1

 

 

Идэвхтэй хөдөлгөөн таныг бүх төрлийн өвчнөөс хамгаалах болно.

 

Алхам №2

 

 

Бясалгал нь хүний бодол цэгцэлж, амар амгалан тайван байдлыг бий болгодог байна. Харин тайван амарч чадах үед хүний биеийн азотын исэл илүү боловсорч, судасаар дамжих цусны эргэлт хэвийн үргэлжлэхэд тус болдог гэнэ. 

 

Алхам №3

 

 

Тамхи цусны даралтыг нэмнэ.

 

Алхам №4

 

 

Улаан дарсыг тохируулан  хэрэглэж чадвал цусны даралтаа багасгахад ач тус болно.

 

Алхам №5

 

 

Эмчийн заавраар эм хэрэглэх. Баталгаагүй эм тариа хэрэглэхээс татгалзаарай.

 

Алхам №6

 

 

Амтлаг зүйл бага идэх.

 

Алхам №7

 

 

Шарсан хуурсан зүйл болон давс бага хэрэглэх.

 

Алхам  №8

 

 

Жимс, жимсгэнэ таны даралтыг бууруулах болно.

 

Алхам №9

 

 

Бор будаа цусны даралтыг бууруулдаг. Харин та цагаан будаанаас татгалзаарай.

 

Алхам №10

 

 

Сүү болон, илчлэг багатай тараг уух.

 

Б.Дэлгэрцэцэг

Shuud.mn
Сонин хачин