Метро байгуулах асуудлаар ярилцжээ

img

Барилга, хот байгуулалтын сайд Д.Цогтбаатар Япон Улсаас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Т.Шимизүг хүлээн авч уулзлаа. Уулзалтын үеэр барилгын салбарт хөдөлмөрийн аюулгүй байдлын хангуулах чиглэлээр хамтран ажиллах, шаардлагатай мэргэжлийн боловсон хүчин бэлтгэх, мэргэжилтнүүдийн мэргэжил боловсролыг дээшлүүлэх талаар ярилцлаа. х Монгол, Японы барилга, хот байгуулалтын салбарын хамтын ажиллагааны өнөөгийн хөгжилд сэтгэл хангалуун буйгаа харилцан тэмдэглээд,  цаашид хамтын ажиллагаагаа Төв цэвэрлэх байгууламжийн шинэчлэл, метро байгуулах судалгааны ажил, хот төлөвлөлт, үл хөдлөх хөрөнгийн зах зээлийн чиглэлээр идэвхжүүлэх талаар ярилцсан байна.

СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ

нам бусчуудын эвсэл:
юуны өмнө манай нам бусчуудын эвлэлд багтдаг яг энэ хот төлөвлөлт болон нийтийн тээврээр мэргэшсэн дотоод болон гадаадад мэргэжил эзэмшсэн хүмүүсийн сэтгэгдлийг энд нэгтгээд оруулав....... нийслэлийн хүн ам таван саяас дээш хүрсэн тохиолдолд метро ашигтай ажиллах боломжтой гэсэн жайка-гийн урьдчилсан судалгаа бий. энэ нь ч үнэний хувьтай. өнөөдөр 80 сая хүнтэй герман, 123 сая хүнтэй японы 1-3 сая хүнтэй (японы сендай, мориока хамгийн үнэтэй метродоо ордог) хотод барьсан метро өөрөө алдагдалтай ажилладаг, яагаад вэ гэвэл эдгээр хотуудын метро нь тухайн ул*а хамгийн өндөр үнэтэй тээврийн хэрэгсэл байдаг болохоор бүгд аль хямдыг нь л сонгоод метрогоор зорчдог иргэд цөөхөн байдаг. ойрын 10-аас 15 жилдээ ер нь хэтдээ ч тэр монголд метро барих ямар ч шаардлагагүй. яг одоогоор метро барих урьдчилсан судалгааны ажил гэж бидний тооцсооноор 1 млрд төгрөгийг үрсэн байна. энэ мөнгөөр хүүхдийн цэцэрлэг, эмнэлэг барьсан бол хичнээн эхийн хүүхдийн сэтгэлийг амраах байсан бол оо. мөн дээр нь метро барихад ойролцоогоор 4 триллион төгрөг хэрэгтэй гэж тооцсон байгаа. энэ тоо инфляци нэмэгдэхийн хирээр хэд дахин нэмэгдэж таарна. ингээд бодоод үзэхээр 100 ямаанд 60 ухна гэгчээр нийт 3-хан сая хүнтэй нийслэлдээ 1 сая 300 мянган хүнтэй манай улсад үнэндээ метро шиг хэрэггүй юм байхгүй гэдгийг хүн бүр сайн ойлгож авцгаа..... метро гэж чанга ярьж байгаа том бүдүүн дарга бол зүгээр л таныг хошгируулж байгаа юм гэдгийг сайтар ухаараач, тэр нөхөрт метро бариад ашигтай байна уу, ашиггүй байна уу, үнэ нь өндөр байна уу хямд байна уу огт хамаагүй, зөвхөн өөрөө л дундаас нь ашгаа авбал болж байгаа юм....яг одоогоор бол мөнгө идэх дон туссан хотын дарга болоод хэдэн хурган даргын лобби л яваад байгаа юм шүү дээ.... эцсийн эцэст энэ их зардал бүгд төсвөөс л явж байгаа, мөнхбаярын, бат-үүлийн мөнгөөр хийгээгүй харин ард бидний төлсөн татварын л хийж байгаа ажил шүү дээ..... нэг даргын оновчгүй хийсэн ажлын ачааг иргэд хэдэн арван жил үүрэх лайг битгий дуудаарай гэсэндээ бид өөрсдийн мэргэжлийн хүний санал дүгнэлтийг орууллаа.... ер нь бол шинэ нийслэл юм уу шинэ хотыг монголын шинэ нэр төр цэвэр залуу үеийн төлөөлөл болсон төр засаг барих л болно. дор хаяж астана шиг шинэ сайхан хот байгуулахад аяндаа уб-ын тал хувь нь энэ их утаа бөглөрлөөс дайжиж очих болно.................. ард түмний саналыг америкийн санал луйварддаг машинаар луйвардаж гарч ирсэн уих, ерөнхийлөгч, огцрохыг шаардаж байна. төрийн эрхийг нэр төр цэвэр гадаад болон дотоодод өндөр боловсрол эзэмшсэн шинэ залуу үе удирдах болтугай.... https://www.facebook.com/profile.php?id=100007399847020 nambus nambuschuudiin evsel. нам бусчуудын эвсэл
2015-01-16
zochin:
gants metrotoi boloh heregtei. hun amiin usult hurdatstai nemegdej baigaa tsaashdaa ch ulam nemegdeh bolno. ta buhnii ajild amjilt husie.
2015-01-16
zochin:
heden jiliin umnu yariad l baisan. yarisaar l baina. yariad baihaar shuud ajildaa orson bol duus hih baisan baihaa.
2015-01-16
иргэн:
метро гэж худлаа хуцаж байхаар тэр их мөнгөөр гүүрэн замууд барьж үйлдвэр барьсан нь дээр дээ.монгол шиг хүн ам цөөтэй улсад хэрэггүй эд.
2015-01-16
domboo:
domboo domog
2015-01-16
olloo:
neereee, metrony ajil yu bolson bn? tag martchihsan bn sh te
2015-01-16